Zwroty i reklamacje

Wszelkich zwrotów należy dokonywać na własny koszt, na podstawie formularza zamieszczonego pod  adresem
Informujemy, że nie będą uznawane zwroty towarów używanych, rozpakowanych, zniszczonych oraz bez opakowań firmowych.

Obowiązuje termin 21 dni przy zwrocie bez podania przyczyny.

Prosimy nie traktować opakowań towaru jako opakowania wysyłkowego.

Zwroty prosimy kierować na swój koszt adres:
DentalMail Sp. z o.o. 
ul. Cylichowska 4
04-769 Warszawa

z dopiskiem: "Zwrot"

Procedura reklamacji opisana jest w regulaminie sklepu.

Formularz zwrotu towaru:

 

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DentalMail Sp. z o.o. 
ul. Cylichowska 4
04-769 Warszawa


 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl