Jak kupować?

 

Ze względu na charakter platformy e-store DentalMail do Rejestracji i Logowania się przed przeglądaniem naszych produktów. Rejestracja i zalogowania pozwoli nam prezentować Państwu towary z uwzględnieniem Państwa warunków handlowych.

Wszystkie towary podzielone są na kategorie asortymentu i można je filtrować przy pomocy górnego menu „Asortyment” lub lewego, pionowego menu kategorii.

Z listy towarów Klient wybiera, które produkty i w jakiej ilości chciałby zamówić.

Jeżeli któryś z wybranych produktów nie znajduje się na magazynie (Stan: 0), możliwe jest jego dodanie do Koszyka i zamówienie. Zamówienie na taki towar zostanie skierowany do Działu Braków, który taki towar sprowadzi dla Państwa.

Do każdego zamówienia można dodać „Uwagi do zamówienia”. Można w nich dodać np. uwagi co do dnia realizacji, dnia lub godziny dostawy, płatności.

Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie” system automatycznie rezerwuje, zamówione przez Państwa artykuły” Trwa oczekiwanie na wyniki rezerwacji... Proszę czekać na przyjęcie zamówienia...”

Po pozytywnym przesłaniu Państwa zamówienia do naszego systemu sprzedażowego pokaże się komunikat:

„Państwa zamówienie zostało zaakceptowane”

 Staramy się, aby każde zamówienie złożone przez Państwa było przygotowane i wysłane w dniu składania zamówienia. Niestety, ze względu na różne okoliczności nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Firma kurierska ma 48 godzin na dostawę Państwa zamówienia.

Po zalogowaniu, w zakładce Dokumenty -> Zamówienia mają Państwo możliwość podglądu wysłanych zamówień.

 

Zakupy w kilku krokach
Przygotuj krótki przewodnik po zakupach
w Dental-Mail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: za pomocą wypunktowanej listy opisz krok po kroku, jak znaleźć dany produkt, jak go wybrać i zamówić. Niech to będzie scenariusz przydatny dla obu stron - klientowi dzięki temu podsuniesz praktyczny mini-poradnik, a sam przy okazji sprawdzisz raz jeszcze wszystkie etapy konieczne do pokonania podczas zakupów w twoim sklepie. 

Stany dostępności
Wyjaśnij też tutaj, na czym polegają stany dostępności w Dental-Mail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Co to znaczy na przykład, że produkt jest "na zamówienie"? Albo ile trwa dokładnie realizacja zamówienia? Warto też opisać, czy są jakieś specjalne warunki zamawiania i zwrotu danego towaru.

Sposoby płatności
Ta strona może ci również posłużyć do wymienienia sposobów płatności, z jakich można korzystać w twoim sklepie. Oczywiście, możesz kwestiom płatności poświęcić zupełnie inną, odrębną stronę, ale zamieszczenie tutaj podstawowych informacji (np. czy obsługujesz karty kredytowe i czy dzieje się to bez dopłat, czy sprzedajesz na raty i czy używasz płatności PayPal) powinno wystarczyć. 

Kody rabatowe, zniżki i promocje
Używasz systemu kuponów rabatowych lub zniżek indywidualnych? Koniecznie napisz w kilku słowach, jak Dental-Mail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością korzystać z kodów promocyjnych i jak działa system zniżek w koszyku dla stałych klientów.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Poinformuj klienta, gdzie może sprawdzać stan swoich zamówień oraz jak zmieni swoje dane i odzyska zapomniane hasło. Najlepiej będzie, jeśli w tym miejscu zamieścisz link do konta klienta.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Jak kupować?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl