
- Inne
- Akcesoria
- Cementy
- Chirurgia
- Dezynfekcja i sterylizacja
- Endodoncja
- Higiena jamy ustnej
- Igły i strzykawki
- Leki i wyroby farmaceutyczne
- Materiały do polerowania
- Materiały jednorazowe
- Materiały ochronne
- Materiały opatrunkowe
- Materiały tymczasowe
- Narzędzia
- Paski, Kształtki, Formówki, Kliny
- Periodontologia
- Profilaktyka
- Protetyka
- Ślinociągi i ssaki
- Urządzenia
- Wiertła
- Wypełnienia
- Zdrowie i uroda
Nowości
Promocje


179,00 zł
Cena regularna:
210,00 zł

42,00 zł
Cena regularna:
48,00 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

62,90 zł
Cena regularna:
69,90 zł

149,90 zł
Cena regularna:
170,71 zł

149,90 zł
Cena regularna:
170,71 zł

149,90 zł
Cena regularna:
170,71 zł

74,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.
Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.
Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.
2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów.