Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.dentalmail.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL http://www.dentalmail.pl, zwanego dalej "Sklepem".
  2. Sklep prowadzony jest przez Dental Mail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Skwarne 12,NIP 822-20-55-129, REGON 712479715, zwaną dalej "Administratorem".
  3. Kontakt z Klientami –e-mail: dm@dentalmailpl, numer telefonu 783-505-000.
  4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
  5. Niniejszy regulamin stosuje się w stosunkach z konsumentami oraz przedsiębiorcami, z zastrzeżeniem że postanowienia odnoszące się wyłącznie i wprost do przedsiębiorców, nie dotyczą konsumentów.Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
  6. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  7. Użytkownik serwisu obowiązany jest do korzystania ze Sklepuw sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Dental Mail oraz osób trzecich. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

II Polityka prywatności. Pliki cookies

  1. Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.    Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu: a)    zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru,                        b)    doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie ,                                        c)    wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,                d)    zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres     wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,                   e)   w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez      Dental Mail realizowanych drogą elektroniczną oraz tradycyjną pocztową, pod warunkiem, iż Klient wyrazi na to zgodę
  2. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami    określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
  3. Dane podane w trakcie składania zamówienia w zakresie (nazwa firmy/adres/telefon kontaktowy) przekazywane są firmie przewozowej DHL w postaci listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki w zależności od wybranego rodzaju przesyłki i przetwarzane przez tą firmę w tym zakresie.
  4. Użytkownik w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawienia, uzupełnienia, żądania ich usunięcia, przeniesienia.
  5. Sklep informuje, iż Użytkownik nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwia wykonanie wobec Klienta usług określonych w niniejszym Regulaminie.
  6. Pliki Cookie (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  7. Podczas odwiedzin przez użytkownika Sklepu system serwisu wysyła do komputera użytkownika co najmniej jeden plik Cookie, w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki.
  8. Serwer serwisu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika w czasie wyświetlania witryn. Dzienniki serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji użytkowników oraz śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwana jest nasza strona.
  9. Użytkownik może zabronić odbierania plików cookie, przez co pozostanie anonimowy, aczkolwiek nie zezwalając na rejestrację plików cookie, Sklep nie będzie mógł zidentyfikować użytkownika ani jego preferencji.
  10. W celu skonfigurowania opcji swojego urządzenia w zakresie wyrażenia zgody na zapisywanie plików cookies oraz określenia zakresu zapisywanych cookies, użytkownik może dokonać zmian ustawienia wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
  11. Sklep informuje, że niedokonanie przez użytkownika zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika. W takim przypadku Sklep może przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
  12. Informacje na temat zarządzania plikami Cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:

    a) Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

    Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/196955/pl

    b) Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=plHYPERLINK "http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647"&HYPERLINK "http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647"answer=95647

    c) Opera: http://help.opera.com/Linux/12.10/pl/cookies.html

    d) Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PLHYPERLINK "http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL"&HYPERLINK "http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL"locale=pl_PL

  13. Sklep informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

III. Opisy i zdjęcia produktów

  1. Publikowane dane techniczne pomimo dołożenia wszelkich starań mogą zawierać uchybienia lub błędy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z biurem Dental mail.
  2. Zdjęcia produktów są poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu danego produktu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.

IV. Ceny

  1. Podane w Sklepie Internetowym na stronie www.dentalmail.pl ceny produktów zawierają podatek VAT, są wyrażone w złotych polskich (PLN).
  2. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki.

V. Zamówienia

  1. Możliwość składania zamówień poprzez sklep internetowy dostępna jest dla osób, które dokonają dobrowolnej rejestracji na stronie internetowej firmy Dental Mail, poprzez dostępny na stronie formularz rejestracyjny,
    Klient otrzyma unikalny Identyfikator i Hasło.
  2. Sklep Internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.dentalmail.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich przyjęcia.
  3. Złożenie zamówienia poprzez wypełnienie formularza Zamówienia zakończone kliknięciem przycisku ZAMAWIAM z obowiązkiem zapłaty zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę stosownynym e-mailem. Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysłana pocztą elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy sprzedaży wiążącą obydwie strony transakcji.
  4. Wraz z produktem Sklep do Klientów będących konsumentami wysyła formularz informacyjny (pouczenie o odstąpieniu od umowy) oraz formularz o odstąpieniu od umowy – formularze stanowią załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.

  5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Zamawiarki Internetowej oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3 powyżej w której zawiera się specyfikację Zamówienia oraz przed wydanie dowodu zapłaty. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Zamawiarki internetowej.

  6. Odpowiedzialność Dental Mail w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty ………………..złotych. Sklep ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

VI. Dostawa

  1. Towar zamówiony poprzez Sklep Internetowy Dental Mail dostarczamy kurierem DHL.
  2. Czas dostawy,jest zależny od terminów deklarownych przez operatora DHL I jest dostępny pod adresem www.dhl.com.pl. Maksymalny czas dostarczenia towaru od zawarcia umowy jest regulowany przez prawo i wynosi 30 dni kalendarzowych.

  3. Przy każdym produkcie dostępnym w naszym Sklepie podana jest dostępność produktu lub jego brak.
  4. Wraz z towarem wydawane są dokumenty gwarancyjne oraz faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu niezwłocznego uzupełnienia jego braku.
  5. W przypadku zamówień opiewających na kwotę do 200 PLN, zostanie doliczona opłata logistyczna w kwocie 15 PLN (brutto) przy dostawie na terenie Polski.
  6. W przypadku zamówień z dostawą poza terytorium Polski opłata jest zawsze ustalana indywidualnie Klientem -w zależności od docelowego miejsca dostawy i doliczana do wartości zamówienia.
  7. Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru) uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. 
  8. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  9. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

VII. Sposoby i terminy płatności.

  1. Płatność za zamówiony towar może być dokonana przez Klienta w następujący sposób:

    a) przed wydaniem towaru, przez dokonanie przelewu na rachunek bankowy Dental Mail (przedpłata)- w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,

    b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

    c) podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. :

    - płatność kartą kredytową ( Visa , Visa Electron , MasterCard , MasterCard Electronic ,   Maestro )

    - płatność przelewem online ( Banki dostępne w usłudze “Pay-by link” :  mTransfer – mBank, Inteligo – PKO BP , Bank Pekao , Bank PKO – IKO , Bank PKO- IPKO , Bank Pekao- PeoPa , VOLKSWAGEN BANK – POLSKA , Bank Zachodni WBK , BNP PARIBAS , Pocztowy24 , Deutsche Bank , SGB Bank SA , GET IN BANK , Credit Agricole , ING , BNP PARIBAS eBGŻ , Raiffeisen Bank Polska , Eurobank , Millennium BANK , BOŚ Bank , Citi Bank Handlowy , Alior Bank , PBS Bank , NET – Bank Express , Toyota Bank , PLUS Bank , T-Mobile – Usługi bankowe , Płatności BLIK );

    w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  2. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  3. . W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

  4. Klient będący przedsiębiorcą nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącenia swoich należności w stosunku do Dental Mail.

  5. Przeniesienie wierzytelności przysługującej wobec Dental Mail na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednią zgodą Dental Mail udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności.

VIII. Odstąpienie od umowy. Zwrot towaru.

  1. Klient, będący konsumentem, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.  Do zachowania 14 - dniowego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu i został umieszczony pod adresem URL: …………………………..                                                                                                                    Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

  2. Zwrot towaru, o którym mowa w pkt. 8.1 , odbywa się na koszt Klienta, za wyjątkiem zwrotu towaru spowodowanego pomyłką Dental Mail.

  3. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. Dla przyspieszenia procedury prosimy o dołączenie do zwracanego produktu dowodu zakupu (np. faktura VAT, paragon). Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.

  4. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
  5. W sytuacji, gdy Klient skutecznie odstąpi od umowy umowę sprzedaży uważa się za nie byłą i Klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Klient jest obowiązany odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Klientowi zostaną zwrócone wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.

  6. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar, a o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL na adres: DentalMail Sp. z o.o. , ul. Cylichowska 4 , 04-769 Warszawa na koszt firmy Dental Mail lub nie odbierać przesyłki.
  9. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 


    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    f)  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    g)  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić́ dopiero po upływie 30 dni i których wartość́ zależy od wahań́ na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    h)  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż̇ części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    i)   w której przedmiotem świadczenia są̨ nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę̨;

    j)   zawartej w drodze aukcji publicznej;

    k)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samo- chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień́ lub okres świadczenia usługi;

    l)   o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźna zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę̨ o utracie prawa odstąpienia od umowy.

IX. Procedura reklamacji.

  1. Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Dental Mail. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez pracownika Dental Mail lub serwis producenta, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta. Dental Mail rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 21 dni od od jej złożenia w formie pisemnej.
  2. Przed wysłaniem reklamacji prosimy o dokonanie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez kontakt pod numerem telefonu 783-505-000 lub e-mailowo: reklamacje@dentalmail.pl. Wówczas towar w ramach zgłoszonej reklamacji otrzyma zwrotnie Numer zlecenia reklamacyjnego, który należy zamieścić na liście przewozowym w polu UWAGI lub w widocznym miejscu na paczce. Usprawni to procedurę reklamacji.
  3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. 
  4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
  5. Towar należy wysyłać kompletny, koniecznie z akcesoriami, które mają wpływ na jego funkcjonalność, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
  6. Do towaru prosimy dołączyć opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub rękojmi).
  7. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 
  8. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

  9. . Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  11. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie oryginału gwarancji lub kserokopii faktury zakupu.
  12. Pracownik Dental Mail ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości.
  13. Sposób wysłania towaru do naprawy gwarancyjnej:

    a. Klient detaliczny Sklepu Internetowego DentalMail może wysłać towar na koszt firmy Dental Mail za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL (tylko i wyłącznie DHL, wysłany towar musi być ubezpieczony i bezpiecznie zapakowany). Po naprawie towar zostanie odesłany również na koszt firmy Dental Mail.

    b. Klient hurtowy wysyła sprzęt na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej, po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy Dental Mail.
  14. Wysłanie do Działu Reklamacji przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obydwie strony.
  15. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, produktu przedstawicielowi Dental Mail w miejscu, w którym produkt się znajduje.
  16. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu.
  17. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Dental Mail wysyła do Klienta produkt zgodny z umową. Jeżeli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 8 powyżej, Dental Mail stosownie do złożonego przez Klientaalternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.
  18. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Dental Mial z tytułu rękojmi za produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

    Dział Reklamacji:

    Przesyłki do Działu Reklamacji prosimy wysyłać na adres:                                               DentalMail Sp. z o.o. , Dział Reklamacji, ul.Cylichowska 4, 04-769 Warszawa .

X. Blokada dostępu.

  1. Dental Mail zastrzega sobie możliwośćzablokowania dostępu (czasowego lub bezterminowego) do Sklepu internetowego - użytkownikom, którzy:
    a. nienależycie wywiązują się z zobowiązań wobec Dental Mail,
    b. próbują dokonywać czynności niezgodnych z obowiązującym prawem,
    c. udostępniają swój Identyfikator i/lub Hasło osobom trzecim, niezatrudnionym w podmiocie gospodarczym, który w/w Identyfikator i/lub Hasło otrzymał,
    d. wykorzystują zdobyte przez Sklep Internetowy informacje do celów niezgodnych z obowiązującym prawem, zasadami wolnej konkurencji lub etyki. 
  2. Przed blokadą dostępu Dental Mail podejmie probe wyjaśnienia z Użytkownikiem stwierdzonych uchybień.

XI.Wymogi techniczne

  1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/urządzenie końcowe Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:                                         a/komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;                    b/dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa:                                          c/Procesor       800 MHz lub o wyższych parametrach, pamięć RAM co najmniej 2Mb;         d/System operacyjny co najmniej ………………. ;                                                              e/włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java.
  2. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
  3. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
  4. Witryna internetowa sklepu dopasowana jest do rozdzielczości ekranu ………………..

 XII. Postanowienia końcowe oraz opis możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  1. Podmiot prowadzący Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
  2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje Użytkowników o wprowadzonych zmianach, dacie od której wejdą one w życie poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na   stronie internetowej www.dentalmail.pl lub w Sklepie.                                                             2.1. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umowy sprzedaży zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.

    2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umowy o charakterze ciągłym – rejstracja konta, zmieniony regulamin wiąże zarejestrowanego Użytkownika jeżeli Użytkownik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Użytkownik będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

  3. Podmiot prowadzący Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za przekazywanie, przez Klienta Identyfikatora i Hasła osobom i/lub firmom trzecim.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy DentalMail, a Klientem/Użytkownikiem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę DentalMai. 
  7. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. Stały polubowny sąd konsumencki ziałający przy Inspekcji Handlowej- o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.)-możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
    2. wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    3. powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społecznea, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich ,
    4. pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Załączniki do Regulaminu. 

A. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
– POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY. 

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia,                                                      a/ w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.;                                                                        b/ w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.;                                      c/ w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.                              d/ w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, proszę poinformować osobę odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy działającą w imieniu I na rzecz Sklepu.                                        (Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane pocztą).

  4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje dotycząca wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

FORMULARZ ODSTAPIENIA OD UMOWY

 

Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić́ i odesłać́ tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.

 

Adresat:

Dental Mail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w 05-319 Skwarne 12.

 

Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) :

....................................................................

....................................................................

....................................................................

....................................................................

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

 

 

Podpis konsumenta(-ów)

Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl